Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-03-14
08:23:50

Tvålar

Så himla snäll!
Claire Kjerrman på Övraby Dressyr & Farmhouse skickade med några underbara tvålar till mig som Claire tillverkar på Farmhouse. Åh, dom är helt ljuvliga! Nackdelen är att dem håller hur länge som helst, fastän man använder dem extra mycket...bara för att man vill köpa nya och köpa nya & köpa nya! Det allra bästa är att man kan ge bort dem i gåva, så fina är dom!
Fick också med en Handcreme, den vita rosen.
När jag har tvättat händerna och torkat dem så tar jag rosen och gnider in händerna i den, sedan är händerna in smorda! Detta var precis vad jag behövde!
Tack snälla Claire <3

http://www.farmhousesoaps.se/

Länk till hennes soap sida (tvål sida) Ni måste in där och titta på hur vackra de är & framförallt vad de innehåller, de e det bästa ;) Hon gör dem alltså själv på sin gård!
P.S Hon har öppnat webbshop!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: