Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-06-07
17:38:00

Inte gått vidare!
Jag har ju inte gått vidare till A Final, men somsagt...jag kom hit för att göra bra ifrån mig, lyckas med mina mål och ha jäkligt roligt.
Jag har kollat väldigt mycket på alla andra. De duktigaste YR och många Seniorer har jag sett. Jag har verkligen blivit inspirerad och kommer åka hem med en höjd ribba.
Nu kommer jag sätta ytterligare högre mål, som jag absolut kommer lyckas med :)
Tänk att jag frågade min tränare Kajsa i typ Januari, feb? hur man gör en piruette! Och inte ens då hade vi börjat med seriebyten. Då skall vi inte tala om Galoppsluta-byte-Galoppsluta...den gjorde jag första gången för någon vecka sedan ;) Så ni kanske kan börja förstå hur glad jag är över min ponny OCH Alla mina sponsorer!
Lars Öhrn och Maria Winberg/Stuteri MW Som sponsrar mig med träning! Kajsa Som tränar mig! Anders som lånar ut sin ponny till mig..mfl. Man blir lycklig av att ha folk omkring sig som tror på en och hjälper en att komma dit jag vill komma som småningom.
 
Det käns som att jag har utvecklats så mycket av att se mängder av bra ridning :) Jag är rätt duktig på att apa efter, så därför hjälper detta rätt mycket i min "utbildning"
Sedan är det väldigt skoj att få komma iväg på ett meeting. Som semester fast roligare ;)
 
Filmen från i dag hamnade på internminnet på kameran...så ni kan inte få se den förrens jag har sladd till kameran :(
 
Bild på mig och Feno-Me i dag Klicka HÄR (orientera er där)
 
Domarnas kommentarer i dag i slutet var:
- Vårdat ridet på ambitiös ponny!
- Charmig häst, god bjudning, Fin sits!
-  Liten energisk häst!
 
Kommentar:
#1: Sandra AW

Stort stort grattis! Jag hoppas verkligen jag får göra samma sak framöver ;)

2013-06-07 @ 22:22:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: