Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-03-04
10:39:41

Städar

Nu har jag städat skötseldelen, sadelkammare och tvättstugan! Inte sådär tipp Topp strålande rent, men det är Rent! Är endast golvet kvar att skura i sadelkammaren, sedan ut och rida! :D
Första hästen blir Dunedaine MW och därefter flyter det på med 5 andra :)
I dag kommer det dessutom en praktikant hit. Sofia heter hon och kommer från Stockholm. Hon har varit på ridläger hos oss innan, så jag vet vem det är ;) kommer bli riktigt skoj under de 3 närmaste veckorna!

Denna tårtan måste jag bara baka någon dag :D

Kommentar:

En så'n ljuvlig tårta !! Var har du hittat den ?

Svar: Jag hittade den på en fb sida...såklart ;) Men snart skall man hitta den hos mig :D
Fia

2013-03-08 @ 09:06:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: