Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-03-05
12:45:50

Lunch

Nu sitter jag, Sofia och Ellen inne i sadelkammaren och äter lunch. Jag äter fisksoppa, Ellen äter vegetarisk matpaj och Sofia äter snabbmakaroner med någon sorts lins/böngryta till + ketchup. Så varierat är det här inne i just matväg :) snart skall jag dessutom klämma i mig en finsk Köttpirog ;)

Men jag har ridit 5 hästar. Feno-Me, Waco, Geld, Lanson & Liari. Det har gått bra med allihopa, Geld red jag på utebanan med i skritt, har inte harvat den ännu så den är väldigt hård och frusen.
Vädret har varit helt strålande än så länge, så har vara varit tvungen att ha öppet ridhusdörren för att kunna se solen och alla glada hästar som går/busar i hagen.
Men nu har jag eftermiddagsfikat kvar att se fram emot :D chokladkaka med botten som det är jordnötter i...åååhhhhh! Längtar! Men först skall jag rida 2 hästar till och longera 1 :)

Nu skall jag dricka upp mitt mums bums the med honung i och sedan ut i hagen och plocka in nästa häst ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: