Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-03-14
07:49:00

Bilder
Bildboom! Yes, äntligen! Nu kommer lite bilder från helgens tävling, fick många fina bilder på mitt hästskötar gäng in Action och i poose position ;)
Först vill jag tacka mamma som lånade ut hästar, transport och bil till mig <3
Och vill tacka Lisa, Amanda och Sofia som alla hjälpte till med allt! Fläta, tvätta, knoppa, lasta, tränsa, borsta, peppa <3
 
Granja MW Skritt på framridningen, Fia i fokus.
 
 
Granja MW Galopp på framridningen
 

Lisa och Sofia lindar av, Amanda fotograferar.
 
Precis innan vi skall in på banan tar Lisa av filten.
 
 
Granja MW och jag inne på banan.
 
 
 
 
Lanson MW i galopp på framridningen.
 
 
Lanson MW inne på banan.
 
Lanson MW inne på banan.
 
Geld MW på framridningen, det var så otroligt mörkt vid detta laget att det inte blev några bilder från banan.
 
Geld MW Skritt.
 
Sista finishen innan banan :)
 
 
Kommentarer:
#1: Sandra AW

Men så fina hästar du har!!!

Svar: Tack så mycket :D
Fia

2013-03-14 @ 09:33:12
#2: gunilla json

Det ser så stiligt ut när du rider.Så har ni fina hästar med<<Måste få se någon tävling <<

Svar: Tack så mycket :D
Fia

2013-03-14 @ 09:42:57
#3: Madde

Fina fia! Vilke underbara pollar du har! :) Hoppas du får en fin dag i solen! P o K

Svar: Än så länge är ju dagen underbar! Solen bara SKIIINER!
Har varit på BNC och hos Tandläkaren, men nu e jag på väg till gården :)
Fia

2013-03-14 @ 10:40:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: