Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-17
18:43:25

Vilka underbara vänner man har
Just nu sitter jag i en soffa i Björketorp hos våra kära vänner som är så underbara.jag får nämligen låna deras Nya dator här för att redigera filmerna och lägga upp dem! :D Och de bjuder mig på jätte god mat också hihi!
Så i kväll kommer ni få se filmer! Inte alla, skall jag ta och lägga upp en ny om dagen på bloggen kanske ^^?
 
Kan Börja med:
1.Elphins Roquefort
2.Wacos Rache MW
3. Granja MW
4. Geld MW
 
Blir det mer spännande då kanske? :P
Jag hoppas i alla fall att det blir bra med alla filmerna, för kallt var det den dagen!
                                                                                                                                                                                                                       
             
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
#1: Julia

Wohoo den bilden på Barcelona har jag tagit! Den dagen var det inte kallt iallafall! ;)

Svar: Hihi, ja det har du ;) så söt är hon!!!. Den dagen var det inte kallt nä :p
Fia

2013-01-17 @ 19:14:11
#2: Mathilda

Ser fram emot att se filmerna! Särskillt den på rocky, har ju aldrig sett honom bli riden/röra sig :D

Svar: Nu finns ju filmen uppe! Var det vad du väntat dig ;)?
Fia

2013-01-17 @ 20:19:56
#3: Madde

Du och Markus är ju underbara, kul att maten var gooood! Puss puss <3

2013-01-17 @ 20:52:24
#4: Sandra

Ska bli jätte kul att få se filmer!

Svar: Har du sett filmen :)? Snart kommer det upp en på Geld också ;)
Fia

2013-01-18 @ 12:15:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: