Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-10
19:32:00

Torsdag

I dag var dressyrtänaren Kajsa Boström här. Jag tränade på 3 hästar för henne, Liari, Granja och Geld!
Jag fick några hemläxor som jag verkligen skall träna på riktigt mycket. Så när hon kommer igen om 2v skall man se att jag tränat som en blådåre på det. Tur är ju att jag har ganska många hästar om dagen att träna det på ;)
Det som är så bra när tränaren kommer hit är att jag kan rida lite fler hästar + att jag även har mer tid efter att fortsätta rida.
Det är så roligt att rida dör tränare, för det blir så mycket lättare då. Så mycket enklare att ha en som står på marken och ser allt som sker och inte sker.

Här kommer en bild från dagens Dressyrträning, Kajsa tog bilden ;)

Kommentar:
#1: Kajsa

Bra tänkt och bra jobbat idag :)

2013-01-11 @ 19:04:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: