Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-13
07:24:14

Söndag morgon

Jag hatar verkligen när iPones korrigerar så att det inte står det man vill att det skall stå oO! Blir tokig! Men ibland är det ganska skönt att fen rättar om man trycker på fel bokstav eller liknande. Men inte när den "rättar" från det ordet jag ville ha till ett helt annat ord som inte alls är likt. Jaaaa, dagens i problem för mig. Eller så får jag börja läsa oftare vad jag skriver ^^ Eller så lämnar jag dedär felen till er, så ni har något att klura på "Hmm...vad skall det stå här? Versus, vredus eller kanske vrede?" eller så får ni er ett gott skratt :D det brukar jag få när jag sedan läser om texterna hahaha!

Men nu skall jag åka till gården och fodra hästarna, de vill ha sin frukost! Och hundarna vill komma ut på promenad :)

Kommentarer:
#1: Vendela

Härlig bild :D!

Svar: Ja visst är det de! :D
Fia

2013-01-13 @ 08:29:25
#2: Amanda

Fina Gehotrix :) :D

Svar: Han är så söt och fin :)
Fia

2013-01-16 @ 19:06:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: