Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-27
20:03:46

Söndag kväll
Denna dagen har varit väldigt slapp och lugn. Ganska skönt att ha det sådär lugnt i bland :)
 
Men, har fått köpa Nya ridbyxor! Det var mig inte enkelt!!! Jag visste precis vad jag skulle ha innan jag åkte, precis samma som jag har haft nu! Bruna Lugana Pikeur eller vad det nu var för modell, helskodda strl 76. MEN när jag provar dem i butiken så är de helt förfärliga! De satt åt nått så infernaliskt i midjan! Även om jag drog in min mage allt vad jag hade så satt de tajt. Prövade jag en strl större fladdrade de löst i benen i stället. Herre du milde tid, Pikeur har varit det enda jag har tyckt var skönt, Mountain Horse och BB har jag aldrig gillat. Men nu tänkte jag att jag testar dem endå.
Nöjd och glad åkte jag hem med ett par MH byxor för 900 kr mindre och 900 gånger skönare! Nu skall vi dock se om dessa håller i 3 år :) Men de var verkligen sköna och fina, bruna blev det.
 
Nästa gång åker jag till Gkås med Madde och shoppar ridbyxor och strumpor hihihi tänk vad mycket träningar jag kommer ha råd med nu i stället! Det skall hålla och vara skönt, tycket jag ;)
 
 
 
Kommentarer:
#1: Kajsa Boström

Tycker samma om Piqeur, ofta smala i midjan, men det finns många olika modeller :) Sist köpte jag på nätet..

2013-01-28 @ 22:40:29
#2: Amanda

Hehe stl 76!?
Krsm
Amanda

2013-01-31 @ 15:19:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: