Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-30
12:41:15

Onsdag Lunch

Har man en glad mamma eller har man! Jag lyckades få min mamma i dag att verkligen vilja köpa skottkärran nere på Lantmännen i dag! Den är stoooor! Å ändå så enkel att köra skiten i! 2 däck har den vilket bara gör att fen blir ännu lättare att köra med!

Just nu sitter jag ner och äter purjolökssoppa, vilket jag tycker är väldigt gott! När jag har ätit upp så skall jag börja rida. Har inte riktigt så många hästar på dagens schema, ungefär 4 st. Min bil gick sönder i måndags och har varit på lagning tills i dag, så har haft lite bekymmer att ta mig fram och tillbaka, framförallt till Emilias dagis som ligger 1,2 mil fram och tillbaka från vår lägenhet. Men nu var bilen klar! Så åker tåg en sista gång i dag, sedan kan jag njuta av P3 på radion och sjunga med i alla låtar ;) hihi!

Kommentar:
#1: gunilla json

Det var en fin skottkärra < det var ett bra köp, den kan man ha till mycket. Köra Emilia hihi<<

2013-01-30 @ 18:54:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: