Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-28
18:20:00

Nästa bok?
Jag har ett par böcker att välja att läsa vidare på nu, men hittar inte riktigt någon som jag känner mig så sugen på att läsa!? Jag bärjade nyss på "Dressyr med Lussan" Men den var inte alls i samma klass som förgående bok jag läste och då kan jag inte hitta motivation till att läs den, den var lite för mycket "Skylla på hästen" stuket. Men jag skall ändå ta och läsa hela boken :) För man skall inte låsa sig vid en metod, utan man kan lika gärna vara medveten om de alla och sedan välja och vraka tycker jag!
Men har ni läst någon utav de följande böckerna? Kan ni rekomendera någon? Hade verkligen uppskattat hjälp! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
#1: Karin

"Spänst och Harmoni i Ryttarens Sits" är fantastisk! Har precis köpt "Balans till Häst" också, verkar lovande.

2013-01-28 @ 21:29:14
#2: Madde

Harry potter är riktigt bra böcker ;)

2013-01-28 @ 23:14:18
#3: Hessan

Spänst och Harmoni i Ryttarens Sits har jag precis snott (lånat) från dottern och den verkar riktigt lovande:-)

2013-01-29 @ 16:59:49
#4: Amanda H

Jag har läst både balans till häst och Spänst och harmoni i ryttarens sits, och de är båda suuuuperbra, speciellt den sista!! Man fattar precis vad de menar och man får en helt ny förståelse för hur man gör för att störa hästen så lite som möjligt :) (sen ska man ju kunna göra det också ;) )

Svar: Tack, då skall jag absolut läsa den snart :)
Fia

2013-01-31 @ 18:11:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: