Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-05
23:03:42

Lördag

I dag var det sista dagen Lisa, Filippa och Amanda var här. Det har varit mega skoj att ha dem här! Deras entusiasm och deras trevlighet gör mig taggad varje dag tills jag ser dem igen och får min dos på fylld! Duktiga elever!
De fick rida lektion för mig i dag på Geld, Wacos Rache och Liari, det tyckte som var lite annorlunda.
Jag och mamma tycker att de är så duktiga så man kan unna dem lite gott att få rida på mina tävlingshästar. Dessutom vet jag hur nyttigt det är att få rida på en riktigt grym häst som kan massa saker, då kan man lättare få en känsla och försöka överföra den känslan till sin nästa häst man rider på.

I morgon skall jag och mamma åka iväg till Flyinge för DressyrClinicen som kommer vara där....den hålls utav Kyra Kyrklund! Jag är så taggad. Har varit på en av hennes cliniker innan och man lär sig massa.
Visste ni att jag är släkt med Kyra Kyrklund? Hon är typ min Farmors 3e pyssling, inte det närmsta direkt haha...men vi är släkt!!!! Wohoo!

Kommentarer:
#1: Lisa

Åå Fia vi (och jag antar att jag kan tala för alla) tycker det är minst lika roligt att vara hos er och kan lätt säga att Liari lärde mig att både min högerhand och min vänsterfot behöver sig en omgång med läroboken om hur man beter sig ;) Kanske även axlar och överliv? :P Och vänta inte för länge, snart dyker vi upp igen! När manarna börjar bli lite föööör långa igen (och eftersom typ ingen blev sådär superkort så kanske detta är snart^^?) så kan du kontakta ditt trogna manryckargäng ;D

Svar: Jag skall absolut ta kontakt med er! the nr1 gänget!Jag hade nog minst lika roligt som ni hade av att jag hade er här ;)
Tänk mycket på få saker så blir det enklare att rätta till !
Fia

2013-01-06 @ 00:08:31
#2: Katie

Kan tänka att ni haft det roligt idag Fia =)
Kraam!

Svar: vi hade superskoj!!
Fia

2013-01-06 @ 18:28:48
#3: Filippa

Insåg att vi inte ryckte ganja, granja och maroiles.... Jahapp, bara att åka tillbaka ner igen då :) hade gärna kommit en vecka till eller två!! Eller tre... ;) saknar er väldans mycket här uppe!!!

Svar: Nä det gjorde ni inte...och ähum, inte vissa andra saker heller hihi ;)
Fia

2013-01-07 @ 13:46:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: