Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-12
12:51:56

Lördag fm

Nu har jag precis kommit hem från gården. Har ridit 4 hästar, var egentligen min lediga dag i dag. Men eftersom vi hade spekulanter här på 3 hästar så fick det bli så. Fick i alla fall en bra anledning att säga till min man om varför jag behövde åka till stallet hihihi ;)
I morgon blir det vanlig jobb dag igen + mera stallarbete eftersom mamma skall åka i väg någon stans.
Men nu skall jag duscha, njuta av det otroligt vackra vädret! Då är jag inte ironisk när jag säger det heller! För Solen skiner på så skönt...mmmm!
Skall ta och baka lite goda bullar, laga god mat. För i kväll får vi gäster, då blir det 3 rätters.
Simsalabim!

P.S jag har fina hästar jag :) inser det varje dag då jag sitter upp och dessutom kan få chans att se dem från marken då och då <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: