Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-18
15:17:07

Fredags semlebak

Mums, på morgonen i dag var jag uppe kl 5 för att baka mina semlebullar. Jag var inte det minsta trött, för jag visste vad som väntade ;)
När semlorna var klara var det så dags att väcka Emilia för att åka till dagiset med henne.

När jag kom till gården var det bara att sätta igång och rida! Jasmine gjorde i ordning de första hästarna i dag innan lunch.
Geld gick Fantastiskt bra i dag :D var så glad när jag satt och red där på honom och önskade så att vi kunde tävla nu i helgen! Men det fins inga tävlingar ute ännu, så får vänta till Mars typ!! Jätte långt kvar!
Rocky gick också fantastisk! Tror nog att vi skall vara startklara för att tävla MSV C om 2 månader :) han är bara sååååå fin hihi! Han är lite nättare än vad de andra hingstarna är i kroppen, han är väldigt elegant av sig kan man säga ^^

Men vid lunch ringde de från dagis och sa att Emilia var lite trött och inte riktigt orkade med, så då fick jag åka bort och hämta henne, jag kom givetvis mitt i lunchen för dem. Så där satt Emilia och åt en jätte god ost & broccoli soppa! Hon blev dock ledsen när vi gick från dagiset, hon ville så gärna stanna kvar där och leka. Och jag tyckte inte att hon var så trött, men men, hon fick följa med mig till gården igen. Givetvis somnade hon i bilen, vilket bara var bra, eftersom hon skulle sova just nu!

Som allra bäst sover hon fortfarande, skall väcka henne snart så skall vi leka lite i snön tills mamma kommer hem, då skall hon få någon leksak från henne :)

Semlan var supergod!!

Kommentar:
#1: madde

Herregud fia! Du är ju skadad! XD Tur att dom blev så goda då! Imorgon får du pärontryffeltårta med chokladöverdrag av mig! ;)

puss

Svar: Deeeen tårtan var dundergod!
Fia

2013-01-18 @ 23:28:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: