Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-03
23:35:49

Dagen är Torsdag

I dag har det blivit mycket gjort. Filippa och Lisa har ridit, fått göra i ordning några hästar, fixat lite med stallarna och softat lite!
Hästarna i dag har gått riktigt bra, jag har ridit bra och hästarna har ju som vanligt varit fantastiska <3
I går fick jag dock skavsår vid knävecket, från att mina ridbyxor var millimeters millimeter från att få hål. De var rätt slitna just vid stövelkanten och då vipps fick jag ett stoooort skavsår! 2a paret ridbyxor som ryker på mindre än 2 veckor :( mina 2 favoriter har det dessutom varit!
Fast, har haft dem i minst 4-5 år ^^ så lite höll de allt :)
Ridstövlarna åkte ut för 4v sedan, dragkedjan gick sönder och de var så slitna på insidan att det inte var lönt att laga den, haft de sedan jag var 15 år ganska exakt.
Fick dem när jag fyllde 15, hade verkligen önskat mig dem, ett par Mountain Horse src eller va de nu heter. Har ännu inte slängt dem, känns vemodigt att göra det :(
Men nu är det så dags att spara ihop pengar till ett par nya stövlar :)
Kan ju inte önska mig ett par i födelsedag då jag redan fått en Kyra Kyrklund Clinic den 6 e Januari i julklapp av min mamma :D Dessutom tillsammans med henne :) wiiihuu, längtar tills på söndag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: