Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-02-21
12:58:04

Torsdag

Nu har jag ätit Lunch, kyckling och fisksoppa...jag vet! Det går inte alls i hop, men variation har jag hört att är bra (av min vise mamma) Så nu är magen rejält påfylld och snart är även hjärnan mättad ( tar en liten stund innan den fattat att den fått mat, så fortfarande lite grinig) *ironisk*

Vad jag förstår så förstår inte alla sig på min humor...jag är oerhört ironisk av mig bara så ni vet! Ta allt med en stor nypa salt! ;) skratta och le ofta, då sitter ni i min sits :D Så när ni läser min blogg...skratta, le, fnittra och fnissa...eller "jaaaa jaaaa, sådant som händer, men ääh nästa gång blir det bättre" Gör ingen big deal om något göm och glöm, gör om gör rätt! Var nästan alltid positiv! Ibland får man lov att inte vara positiv, typ 2 gånger om året :)

Mål! Har ni några dagens mål? Om inte så se till att göra ett mål nu! Det behöver inte vara stort, men åtminstone ett litet mål! Hellre ett misslyckat försök än inget alls!
T ex kan det vara att du skall gå med avslappnade axlar så du inte går och spänner dem

* Kanske att du skall klara av att lyfta på fötterna när du går så de inte ens släpar lite i marken, för då får du för dyr skoräkning!?

* Klara av att andas ända ned i magen när du sitter ned i traven.

* Kunna stå upp i traven en hel volt utan att du håller i dig.

Eller vad du nu har för mål, men små och lätta så du klarar av dem som ingenting, när du har lyckats blir du självklart glad och kanske nästa gång lägger upp ett pyttelitet svårare mål och klarar även av det :)

Kommentarer:
#1: Vendela

Hahahaha "* Kanske att du skall klara av att lyfta på fötterna när du går så de inte ens släpar lite i marken, för då får du för dyr skoräkning!?".....!! The typical Fia att säga så ;D

Kram

Svar: hahahaha...ja visst är det xD
Fia

2013-02-24 @ 15:21:37
#2: Aina

Tänkte först. Släpar fötterna = sämre ryttare. Nu fattar jag. Det var ett självmål.

Svar: Ja de var självmål jag menade (:
Fia

2013-02-24 @ 16:27:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: