Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-02-11
15:30:50

Mellis

Sitter inne i sadelkammaren och tar mig en snabb mellan innan jag rider nästa kuse, börjar kurra lite i magen nämligen :) Havregurt med jordgubbssmak och special flingor m röda bär i. Lär ju orka De 2 sista hästarna med påfylld mage för att sedan hämta Emilia på dagis :)

Hästarna hittills har gått suveränt, mamma kom ner i ridhuset och hjälpte mig när jag red Geld. Trevligt när man får lite sällskap i ridhuset.

Bild på mig och Feno-Me efter vår första MSV:B4, ritten gick suveränt, vi fick 68% någonting och kom på en 4e plats...om jag bara hade ridit med Kandar!
Lärde mig efter denna tävlingen att Kandar är ett MÅSTE från MSV:B4 och uppåt :)

Kommentar:

Söt pålle! :D

Svar: Hihi, tack :) Feno-Me RP 137 heter han och är 14 år i år, det är mitt lilla <3
Fia

2013-02-11 @ 19:59:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: