Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-02-04
13:10:59

Måndag lunch

Sitter i soffan inne i sadelkammaren och njuter av min supergoda lunch! Mmmmmm! Äter Korvstroganof de luxe, riktigt god.
Extra god blir den också för att hästen jag red innan lunchen var helt Fantastisk, Den var absolut fabolous eller hur nu Maria Montazami säger hihi
Det fins ju inget stopp på hur bra hästen utvecklas och i den takten! Den hästen är helt enastående <3 Hon gjorde fina öppnor, slutor, galoppfattningar som var superba, trav ökningar och upptagningar helt enastående, alla övergångar vi gjorde var fantastiska!! Ja skall jag fortsätta? Ni kan ju gissa hur resten gick! Allt var bara helt perfekt (nästintill) :D Då kan man inte vara annat än glad och positiv :) vet ni vilken häst? :)
Häst, Sto, bruten bläs, ca 165 cm hög, svart, e Higlander ue Davignon...Klart det är Granja vi pratar om (: men det visste ni väll ;)

Har redan ridit 4 hästar och har bara 3 st kvar. Men vad skall vi säga om vädret? Huumm...först regn, sedan regn och snö, till sist bara snö. Bär jag gick in i ridhuset med Granja var det bar mark...å när jag kom ut såg det ut såhär (ca 30 min senare)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: