Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-02-02
11:41:01

Lördag lunch

Sitter här i sadelkammaren just nu och äter sushi :) man kan säga att jag äter ganska varierad kost haha!
Till mellanmål innan lunchen drack jag en proteinshake som jag fick av Marcus, för i går fick han Gymgrossisten att sponsra honom, eller de ville sponsra honom! Så han fick massa kläder, väskor, proteiner mm. Denna proteinshaken smakade vanilj å den var god! (: så jag höll mig väldigt jämnt mätt tills nu!
Innan jag började med min lunch så skrittade jag ut på Lanson hela vägen ner o runt våra beteshagar, tog inte jätte lång stund att skritta runt där, men solen sken och det var så härligt väder, så jag bestämde mig för att bara ta en liten uteritt på honom. Vilket jag tror han också tyckte var spännande och skönt.
Nere på betet satt självklart canadagässen och slöade, så jag och Lanson vallade dem lite ^^ men till slut flög hela bunten i väg och det väsnades så av deras vingar. Men Lanson tittade bara på dem och undrade varför inte han kan göra sådant? Typ.
Nu skall jag börja rida igen, med mat i magen kan jag nu rida de 4 sista för dagen! Florens blir först ut :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: