Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-02-24
22:17:42

Duktiga hästar
Åh, i Torsdags när jag red gick alla hästarna heeeelt fantastiska, de var så duktiga!
NEEEJ, Dom var precis lika fina och duktiga som de alltid är, men jag red extremt bra (:
Går det dåligt ä'r det ryttarens fel går det bra så är det ryttarens fel ;) Hästen är alltid lika duktig och fin! Det är så jag tänker!
Så just den dagen vågade jag mig på att göra seriebyten på Feno-Me 5 byten i var 3e! Vilken lycka jag kände efteråt :D Han gjorde det så fint lilla gubben (: Nu hoppas jag att jag bara får det att flyta på vidare fram i en lagom tackt med upp och nedgångar. "who never falls, can never rise" Våga misslycka för att lyckas.
Men nu har jag varit sjuk sedan fredagen och hoppas att jag är super pigg och frisk i morgon! För i dag mådde jag riktigt riktigt dåligt.
Men i morgon på morgonen är det först tandläkaren 07.40 och sedan skall jag åka och hälsa på Matilda som jobbar hos Stefan Jansson kl 09.00. Jag kommer vara där i några timmar, skall bli spännande, se vad hon gör, eller vad dom gör och ja, allt hur det går till i ett annat utbildning/tävlingsstall än Stuteri MW stallet :)
Kommentar:
#1: Emily

Ska ni ha någon hingstvisning och öppethus i år? :)

Svar: Ja det kommer vi ha.1 april kommer vi vara på Årekärrs RK hos Stall Phem :)
Fia

2013-02-25 @ 08:58:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: