Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-09-07
20:39:00

DM bilder

 
Äntligen har jag en bild på Julia!
Julia är 16 år och jobbade hos mig som hästskötare i sommras, hon var väldigt duktig. Hade ordning och reda överallt, puttsade och sopade i skötseldelen mm.
Vissa helger är hon och hennes lillasyster Ellen med mig på tävlingar runtom i sverige (Hallands län typ) och gromar mig och mina hästar. Helt enkelt är dom mina små änglar som  jagibland inte hade klarat mig utan! Dessutom kan det vara underhållande att ha memysig 2 syskon...syskonkärlek? Japp!
 
 
Och här kommer en bild på Ellen!
 
P.S vill duplatsani mitt gromingteam så bör du vara rödhårig hihi!
 
Den 3e tjejen som var med mig heter Vendela Eriksdotter Rubin, tyvärr har jag ingen bild på henne!!! Så det blir mitt nya projekt, skaffa fram en bild!
 
NU till bilderna, de få som blev bra...hellre några än inga alls :D
Tack Julia, Ellen och Vendela för dagen <3 som blev 12h lång!
 
 
Wacos Rache MW
 
 
Feno-Me [ Feno-Mee ] ( så uttalar man det),
 
 
Feno-Me
 
 
Sista fixet innan ingång på banan!
 
 
Glad Fia på glad Wacos Rache MW
Kommentarer:
#1: Filippa

Fina bilder! :) men måste man vara rödhårig, räcker det inte om man är krullig? ;)

Svar: jajaaaaa...får la gååå dåraaaa! ;P
Fia

2012-09-08 @ 17:45:44
#2: Mikxki

Fina bilder :) Grattis till de bra resultatet ^^

2012-09-14 @ 07:36:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: