Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-11-30
12:27:12

Fredag

Tänk, det är redan fredag? Var tog dagarna vägen? De har rusat på som sjutton. Dessutom har det till och med börjat bli lite kallt, -1 grader har vi ^^ i går hade vi iuf ganska nordliga kalla kalla vindar...brrr!!! Men vi har RIDHUS!! :D , så det störde mig inte så mycket ;) Fast hästarna blev extra glada och pigga.

Har precis klippt färdig Barcelona som är 4 år, lite misstänksam var hon allt, men det gick så fint så! Så nu är hon korthårig igen och får gå med täcke på :)
För tillfället tittar tom solen fram mellan molnen! Härligt tycker jag.

I morgon skall jag och mamma julpynta här på gården, kommer bli urmysigt här med jullampor och granris.


P.s Det passar fint med en bild där jag var för 4 veckor sedan, 33+ bara sol!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: