Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-03-04
13:39:33

Söndag Efm

Nu har jag även ridit Liari. Han var väldigt spänd, eller lite mer än Lanson. Men det gick hyfsat endå :) 61% så helt nöjd är jag med dagens insats på dessa 2 unga gröngölingarna.

Feno-Me startade jag även i LA:3 han var jätte duktig, många 8 or...men jäääklar vad pigg han var haha :D det sprack i en förvänd galopp och i en mellanting och lite andra saker. Men annars var han riktigt duktig! Vi fick 66%
Men riktigt kul att vi faktiskt har något i hästklasser o göra (i alla fall på denna nivån.

Nästa helg skall vi tävla i Värnamo med Feno-Me. Skall bli spännande och se om det går lika bra :)

Kommentarer:
#1: Aina

Nästa helg ska du tävla i Värnamo. Bröllopet, 10 mars,då. Har ni ändrat datum?

2012-03-05 @ 16:11:16
#2: Fia

Hej! Nej det är fortfarande bröllop 10 mars :) Men jag behöver komma ut på 2st MSV C, så jag kan få tävla MSV B :) Det fins inte så många MSV C i närheten. Så jag fick helt enkelt ta det datumet :) e man hästmänniska så e man ;)

2012-03-05 @ 22:33:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: