Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-03-15
18:36:08

Lektion

Nu har jag precis hållit en markarbete/hopp lektion för Malvina på hennes C-ponny. Det fick bli studs, hopp på volt och 2 hinder på en rak linje. Då fick vi med balans, gymnastik och lite bog arbete :). Dressyrryttare som hon e tror jag hon var lite skeptisk först, men när studsen kom såg man allt hur hon sken upp ^^

Nu skall dock jag ut och rida lite hästar. Får bli Rocky, Waco. Lanson, Liari och Feno-Me! Får se om jag hinner med alla de 5 själv ikväll, har med mig Emilia att ta hand om också :)



- Gelds hovar såg ut såhär i Scandinavium!

- Såhär glad blir Emilia utav Geld ;)

Kommentarer:
#1: Katie

Goa lilla Emilia <3 så synd att jag blev sjuk i slutet på förra veckan annars hade jag varit nere hos er i onsdags!



Men vi får ses längre fram!

Pussar

<33

2012-03-15 @ 20:46:20
#2: Vendela

Snygga hovar och söt Emilia! Hon är ju redan hästtjej!

2012-03-15 @ 21:11:37
#3: Wynja

Är det spån eller glitter?

söta Emilia är ju REDAN hästtjej!

2012-03-18 @ 12:17:23
#4: Fia

W: klart det är glitter ;) Aldrig sett spån som glittrar så mycket hihi ;)

V:ja hon har blivit riktigt häst "biten" ;)



K: Aj då :/ jag e också sjuk.

2012-03-18 @ 20:22:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: