Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-06-29
10:24:14

Torsdag

Tävlingen gick kanon!
Första klassen så red jag jätte mjäkigt och fegt i med Liari i LB:3. Han blev ganska spänd och jag blev spänd, kunde inte riktigt slappna av och bara rida på! Vi fick 63% då. Senare i LA:3 på honom så tänkte jag (som vanligt efter första klassen) nääää nu skall jag rida på bra här! Gjorde en mycket bättre ritt i LA:3 som jag är jätte nöjd med! Fick 67,4%, det är jag helt jätte nöjd med!
Lanson var lite trött i första klassen, vilket han inte brukar vara, han kanske hade varit lite orolig i transporten när han fick stå där alldeles själv! MEN vi fick en riktig dunder ritt! Han var super duktig! Vi fick 66,97%, kan ju inte vara annat än jätte nöjd över det ;D nu var bara frågan hur han skall orka med 1 klass till? Jodå, vi lyckades visst ta igenom oss LA:3, behöll den förvända galoppen i båda serpentinerna, det var mitt stora mål med den klassen!

Slutade med att jag kom på 4e plats i LB:3 på Lanson och på 6e plats i LA:3 med Liari! Båda 2 fick placeringar och vi åkte hem nöjda och glada!

Kommentarer:
#1: Malin

Hej, allt bra? :)

Svar: Jodå det är bra med mig, hur är det med dig då?
Fia

2012-06-29 @ 11:03:37
#2: M*

vad bra då :)

2012-06-29 @ 13:35:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: