Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-07-24
18:46:04

Tisdag Kväll

Nu är jag hemma efter en lång och varm dag på gården! Alla 10 hästar är ridna, Nota Bene går med på läger, därför är det inte 11 hästar just nu. Men nästa vecka börjar jag rida henne igen, för den 4e skall vi tävla :D I alla fall så har allting flutit på jätte bra! Har även haft en uteritt på Granja, eleverna lär ju dock inte välja uteritt fler få ger med mig! Haha...som de fick stå upp ;) ( dock lika mycket som mig) Hoppade Barcelona i dag, hade hinder på medellinjen så vi kunde hoppa serpentinbågar! Oj vad hon var duktig!! Hade rätt galopp hela tiden och bytte jätte bra över hindrena (som var 40-50 cm) vi har taggat färdigt för dressyrtävlingen som är i morgon i Laholm! Feno-Me var med på rid teori. Som vaaaaaanligt skötte han sig, gjorde allt precis som han skulle ;) och jag också för den delen :) på började lite smått våra galopp piruetter! Det tar sig det tar sig! Nu skall jag rädda mina kläder från marodören Emilia! Hon står vid byrån och slänger ut ALLA kläder...12 st byrålådor = mycket kläder!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: