Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-07-29
22:44:59

Lördagens tävling

I lördags var det fullt på schemat! Fullspäckad dag...det gillar vi ;) 1. Arbeta några hästar + visa häst. 2. Åka på tävling. 3. Gå på bröllop. - jag hann med allt! Tävlingen var i Göteborg, på Göteborg Horse Park. Fin fräsch tävlingsplats helt klart, havreppappan var även där ;D Åkte dit med Fina Feno-Me för att göra debut i MSV B:4 och få ett kval till MSV A. Vi fick första start, som tur var, eftersom jag var tvungen att skynda mig på bröllop som jag inte ville missa :) Jag och Feno-Me fick i alla fall till en jätte fin runda med många 7or och 8 or, vissa saker gick att förbättra, men på galoppombytena så fick jag 7! Kommer ut från banan och känner att vi har gjort en toppeninsats som bör räcka till i al. Ohja, fick 68% och slutade som 4a med mina %. När jag, Julia, Jessica, Emilia satt oss i bilen, ponnyn är lastad, vi är nästan hemma, då ser jag att jag blivit utesluten!? Tänkte att det kanske berodde på att jag hade åkt iväg? Men på framridningen hade jag en konstig känsla i mig...känslan av att man måste ha kandar i denna klassen...check it up! Givetvis var det så ;) Så det var en grym träningstävling får jag ju säga då i stället hihihi ;) 1. Lär inte hända igen 2. Taggar för MSV B:3 + MSV B:5 den 11/8 i Halmstad! Söt bild på söt ponny direkt när vi kom ut, klart han skulle få äta gräs, så duktig som han var!

Kommentarer:
#1: Lisa

Jasså ska du hit till mina trakter? Då måste man ju nästan åka och hejja på dig ;D hihi

Svar: Nästan? Hörrödu ;) Filippa är med och kanske Julia :) eventuellt Ellen om de. Vill.
Fia

2012-07-30 @ 08:43:52
#2: Lisa

Hihi klart jag kommer!! :DD filippa sa att hon skulle ringa när hon visste när ni skulle vara där, eller vet du det nu? :P

2012-08-07 @ 18:38:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: