Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-01-16
12:11:30

Awkward

Klart det är Rocky ;) pinsamt Jessica hihi ;) fast å andra sidan, byter jag box plats på Gerswin och Feno-Me så tar ju Jessica fel häst, så kanske inte skall förvänta mig för mycket från dig ;) haha, nä nu ska jag sluta mobba Jessica :Där bara lite ironisk och retsam med henne!
Man får inte bli för allvarlig och hela tiden ta allt seriöst och illa menat! Hur skall jag då bli en bättre ryttare om jag inte kan ta kritik på ett bra sätt!? Kritiken får jag för jag har brister som jag måste bättra på, så jag utvecklas och blir bättre helt enkelt. En domare eller tränare som bara kritiserar blir jag inte ledsen utav, så vida den ger en konstruktiv kritik.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: