Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-01-11
16:04:37

Åka tåg!

Just nu sitter jag på tåget till Varberg. Mamma skall hämta upp mig där så får jag köra därifrån. Håller äntligen på att ta mitt körkort nu :) hoppas på att ha set om 2v.
Skall hålla 1 ridlektion för Julia och Ellen. Dom skall rida på Ganja och Notabene. Så har tänkt ut lite olika övningar åt dem också, o lite speciella saker som dom behöver träna på :)

Förresten!!!! Har ni sett fåren på MW? Om inte så får ni se dom, lägger upp lite bilder på några utav dem. Dessutom får vi små lammbäbisar om någon månad + 6 st föl i Mars! :D

Kommentarer:
#1: Katie

Skall hålla tummarna för att du tar det under denna tiden Fia :-) Bra att du tränar på med körningen =) <33 så hoppas vi du kan hämta mig vid tåget då jag kommer xD hihi!!!



Fåren är super söta! Och lamm är ju bara såå underbara =) Fölen också såklart ;) <3

Kramar, Katie

2012-01-11 @ 19:03:48
#2: Vendela

Duktigt! Fortsätt så du får ditt körkort. Hoppas vi ses snart! Hälsa Gerswin o dem andra.

Kram

2012-01-12 @ 09:06:11

Vilka fiiiiiina får du har där då!! :-) / Hälsn Gammel-matte

2012-01-12 @ 21:52:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: