Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-02-21
23:16:52

Scandinavium!
I kväll är det den jobbigaste dagen under Scandinavium helgen! För i kväll kommer alla hästar och hästskötare dit! Fick infon från en funktionär i söndags när jag frågade ;) Dom skall göra passkontroller mm och hästskötarna är tydligen lite griniga oftast, efter en lång resa mm. Men vi skall inte stressa på dem, för vi står ju inte med Geld där borta, o skönt är ju det! I morgon skall vi in till Scandinavium och rida igenom programmet med spotlights och hela köret. Förhoppningsvis joggar någon ryttare runt sin häst på framridningen, så jag och Geld kanske får möjlighet att krocka med typ Scandic, så kan han smitta av sig lite kunskaper till mig och Geld :D Kommer bli riktigt spännande i morgon!!! övermorgon kommer bli ännu galnare, hoppas nu jag pallar det här trycket alltså haha ;) Man kan säga att det är lite större än vad jag är van vid! Geld kommer älska det, de vet jag redan! Det allra allra roligaste kommer nog vara att få träffa alla lägerelever som varit hos oss och som är där! Skriker ni riktigt högt så lovar jag att vinka hihi ;) Kanske slänger iväg en släng puss också ;)
Kommentarer:
#1: ...

Scandic kommer inte. Så lugn.

2012-02-22 @ 04:46:33
#2: Sandra

Stort lycka till i Scandinavium! du får lägga ut bilder från det sen!

kul att läsa om rocky! jag väntar ett föl efter honom nu i vår!

2012-02-22 @ 10:09:51
#3: Sanna

Hejsan! Jag ska ta ENORMT mycket bilder på dig och en massa annat imorgon, vill du att jag ska skicka några på dig? Skabli sjukt kul att titta på, hoppas det går bra! :D

2012-02-22 @ 17:07:59
#4: Fia

Äsch då, men man kunde hoppats på att han skulle komma ;)

Sandra: du måste verkligen ta kort på fölet sedan :D

Sanna: bilderna blev bra!!! Ska lägga upp några här sedan :)

2012-02-25 @ 10:44:05
#5: Sanna

Vilken tur då, vissa blev lite suddiga men shit happens.. :))

2012-02-25 @ 13:42:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: