Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-12-06
06:45:00

Torsdag
Nota Bene och Jag i sommras!
 
 
Sådär, nu har jag ätit min frukost och packat dyner min lunch i en liten låda! Så skall jag bara göra Tee i en termos som jag kan ha med mig :) + någon macka för snabb mellanätning. Annars hinner jag inte med allt som skall göras i dag.
I går hade jag 9 träns och 6 sadelgjordar att puttsa, 16 ton bajs att ta ut från skötseldelen...varför blir det så mycket på bara 1 dag oO 
I dag skall dessutom lite hinder fram, dock inte hela hinderparken som sist haha, men några studs och cavalettin blir utmärkt!
 
Behöver jag säga att jag har -9 grader??
Kommentar:
#1: gunilla json

Ja det är bra att ha ett schema , det blir mer strukturerat.

2012-12-06 @ 12:20:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: