Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-12-03
14:19:01

Måndag

Åh! En sådär härligt måndag är här igen!!!
Några hästar är redan ridna, fick ta hand om morgon fodringen och morgon vattningen. Alla 27 hästar får vattnad för hand eftersom varenda vattenkopp med rör har fryst sönder. Vi har klarat oss i 8 år från detta och nu kom det! Jaja, något skall hända!
Hästarna kompenserar upp med att vara superfina att rida ;)
Är dessutom ganska kallt, typ -8 grader...brrr! Så jag rider i långkalsonger, ridbyxor, ridthermos, t-shirt, tjocktröja, ylletröjja, jacka, dubbla vantar! Jag fryser inte! Men känner mig kanske mer eller mindre som en heffaklump! Hellre överleva vintern varmt än kallt bara för att kunna se på mig själv i spegeln hur snygga vi e hehehe ;)

Nu Lunch och sedan fortsätter jag där jag var, 4 hästar kvar att rida :)

Barcelona är alltid redo!!


( Å nej, jag är inte JÄTTE duktig på att klippa hästar, ännu i alla fall, men snart jäklar i havet har jag det inne) ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: