Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-12-10
14:19:42

Måndag!

Hallåj! Nu är jag på min näst sista häst för dagen, Wacos Rache är det. Har ridit 7st, detta blir min 8onde, slutligen blir det 9st om jag inte tar en till! (kan ju ha tid till det) ;)
Gäller att vara effektiv och bara löpa på som på ett rullande band. Men viktigast när man arbetar så många. Det är att skilja på dem! Alla är olika! Så man måste verkligen ha en plan innan man sitter upp på dem. Annars åker man bara runt varv efter varv. Jag har alltså en plan och ett mål med varje individ, både långsiktigt och för dagen.

Här kommer en bild på vår mysiga sadelkammare <3 Julmys!

Kommentar:
#1: lars-åke

Himla fin blogg! :-) och du är verkligen en superkvinna som orkar med alla fina hästar som ska jobbas med varje dag! Hörs imorgon kram ditt hallon

Svar: Åh, tack så mycket! Ska du säga som är självaste superwoman! ;) Puss!
Fia

2012-12-10 @ 22:46:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: