Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-12-04
09:59:55

Dec. 04, 2012

Nu har jag läst Ridsport Special och fått massa inspiration från olika tränare, precis som vanligt, så skall det vara!
Det är bra att läsa mycket, se mycket på film tex eller om man har möjlighet att se på när andra duktiga ryttare rider. Då kan man lära sig en hel del!
Just nu läser jag boken "Cavalettin för Dressyrhästen" och "Ryggvänlig ridning" tror iaf böckerna heter så ;)
När de är slut får jag gå och rota i mammas bokhylla igen efter andra böcker att läsa!
Dessutom ser jag också på Kyras filmer, tror vi har alla. Gamla är de, men ack så lärorika! ;)

Mätt i magen trallar jag ut i den djupa snön för att ta in första hästen!

Här kommer en hästhälsning till dig Vendela.E.R!

Kommentarer:
#1: Vendela

Hälsa Bambi o Gerswin :D. Saknar er alla!

Svar: Jag hälsar henne varje dag från dig ;)
Fia

2012-12-04 @ 12:30:25
#2: Vendela

Va bra😊!

2012-12-07 @ 23:32:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: