Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-08-18
09:24:04

Lördag

Nu är jag i Olsegården på dressyrtävling med Barcelona och Granja. Gäller att få ut dem på lite små tävlingar så de får kolla in läget :)
Är här och startar LC:1 med båda. Har precis ridit färdigt Barcelona, planen var att få runt henne på banan med en god framåtbjudning, denna gången gick det bra! Hon var avslappnad, lyssnade på skänkeln väldigt bra. Av det hela så är jag super nöjd med henne! Vi kom hit och gjorde det vi ville göra :) Men jag valde att rida runt banan med spö, och då får man -2p Men det kan jag ta ;) Så den lilla 4 åringen och jag fick 63,33%! Var lite vi vingligt här i var, lite ostadig i formen (lite) så fick jag inte vänster galopp först utan lite trav. Det fins en del småsaker att förbättra :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: