Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-08-10
11:14:39

Fredag

Nu har jag haft en klättring på terrängbanan med eleverna, jag red på Nota Bene, i eftermiddag skall de ju tävla. Så då är det bra att ta ett lugnt pass innan så både häst och ryttare orkar :)
Innan klättringen red jag på Rocky en liten stund, han var så duktig så!
Just nu sitter jag dock och väntar på att mina kläder i tvätten skall bli färdiga! Har i några vita ridbyxor och en skjorta, så jag har rena kläder till helgens tävlingar. När tvätten är klar ( 3min ) hänger jag upp det ute, torkar snabbast så! Sedan går jag ut igen och rider ;) Då har jag Geothrix som jag skall dressyrs lite på, kanske går och klättrar lite också, inget som skadar ju :) efter det kommer hela dagen flyta på, hoppas jag :) Man vet aldrig vad som kan hända, men vi hoppas på det smidigaste ;)

Bild på Feno-Me i sitt Bettlösa Träns!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: