Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-09-09
16:20:55

Träning!
I dag hann jag rida Geld, Feno-Me och Granja innan vi skulle åka iväg till Sten och träna med Wacos R.
Som vanligt lärde jag mig massor! Det är så kul att träna när man hela tiden lär sig nya saker! Dessutom var ponny-bus riktigt duktig och visar att han utvecklas hela tiden. Så får jag dessutom känna att jag har gjort ett bra arbete :) Lite tråkigt att vi glömde kameran hemma :/ Men någon gån skall jag i alla fall försöka lägga upp en film när jag tränar för Sten. För det går så himla bra, så ni måste bara få se hihi! Wacos R gjorde några riktigt fina skänkelvikningar, lyfte snyggt upp benen och flyttade sig sidledes!

Nu längtar jag till nästa tränings dag :D OCH Tävlingsdag ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: