Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-09-02
10:07:20

Torsdag 1 sep
Nu har jag börjat komma igång lite med ridningen :) I dag red jag 4 st hästar. Dock är det långt ifrån vad jag behöver hålla igång. Men dom andra hästarna kommer snart också få börja jobba.
Geld och Wacos R fick jobba lite i dag.

Jag har lite bråttom att kvala dem till ungponny SM. Egentligen är dom ju kvalade, med många % till godo. Fast jag hade missat de där med kvalkortet lite :/ Men de skall nog lösa sig ^^ har 2v på mig!

Feno-Me fick ta några skutt över små 60cm hinder...höjden räckte gott o väl! För han hoppade som om det var ett 120 hinder! Han tyckte det var väldigt kul i alla fall ;) bockade o busade direkt efter o hade öronen super spetsade.

Granja vår 4 åring fick nu bli riden i dag. Hon skall gå kvalitén den 13, så jag har 2v på mig att träna henne.
Hon har precis kommit in från betet, så hullet är bra på henne ;)

Förstår inte varför alla tävlingar skall vara i slutet utav året! Lag SM, Ungponnychampionatet, Ungponny SM, Breeders...och alla kval till dessa tävlingar!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: