Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-09-07
19:19:03

Ridit!
I dag så har jag ridit Geld, Wacos R, Feno-Me och Granja!

Alla gick jätte bra! Det var riktigt skoj att rida dem :) Wacos R gjorde några grymma mellantraver, o jag satt i sadeln riktigt mjukt o fint med.
Feno-Me han var riktigt lätt o mjuk i munnen och drog till med några fina skolor.
Geld, ja han släpade då inte bakbenen efter sig, o inte harvade han upp ett spår med frambenen heller! Utan alla ben var högt upp i luften och svävade. Fast nu har jag skavsår lite här o var på benen ;) Vill man vara fin får man lida pin...3 skav än så länge :P Tur dom läker o försvinner :D

Tvättade dessutom golvet i hundhuset, eftersom det skall målas. Då blir det lättare att sköta om det :)

Fick några fina bilder från Veronica! Dom är från söndagens tävling när jag red på 71% med dom 2 små gossarna i LA:1 :)

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: