Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-09-28
23:13:00

Onsdag!
I dag hann jag bara rida Feno-Me, så i morgon lär jag ju få ta igen det!

Hursomhelst så var han jätte duktig, han har vilat i några dagar nu. Så lite pigg o busig var han allt ;) Men väldigt sugen på att arbeta. Traven var så otroligt lätt fram och engagerad bak, så alla övergångar var jätte bra. Mestadels joggade jag honom bara i en rund och låg form, men jobbade lite mera i 5-10 min.
Teastade att göra galoppombyten på honom, jovisst! Vi lyckades göra 2st ombyten på rad i vartannat höhöhö....!
Men inte mer utav det. Vill ju inte att det skall råka bli något byte nu i någon förvänd serpentinbåge! Blir bara svårare att vinna då ju.

I morgon står det många hästar på schemat! Dock får jag ha dom i prioriterings ordning eftersom jag absolut inte kan hinna med alla ensam!

Så om någon som bor i närheten vill göra i ordning hästar 3 ggr i veckan och få rida så är den mycket varmt välkommen att höra av sig till mig! Kan även ge ut lektion!

([email protected])

Jag tycker det låter som en grym idé...var inte blyga nu bara :P


Kommentarer:
#1: Anonym

Det hade väl aldrig suttit fel ;-)

2011-09-29 @ 08:15:21
#2: Fia

Nej men dåså! :D

2011-09-29 @ 09:13:43
#3: Clara

Satan asså att man bor i sthlm...annars hade jag lätt gjort det!

2011-10-11 @ 00:50:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: