Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-10-21
21:06:40

Omg 3
I morgon är det omg 3 utav eliten! Jag är verkligen taggad (: Kan ju bara tänka mig hur nervös jag kommer vara precis innan hihi ;) Så nu skall jag gå igenom programmet några gånger till riktigt noga så det sitter ordentligt!
Eftersom mamma är i Tyskland nu o gottar sig på något hingstevenemang så kommer Lars att köra mig och Feno-Me. Han kommer även vara en super bra coach! Han kan prata mycket om mental träning och hur man skall tänka, så det är bra (:
Amanda, en kompis, skall följa med och passa Emilia (: Så ja, det är mycket folk runtom en som behövs ;)

Jag satsar på 84% i morgon. Har verkligen velat det under hela Eliten. Omg 1 fick jag ju 69, omg 2 fick jag 74, så nu borde jag ju få 79% och sedan på Lag SM 83% (eftersom det är en ökning med 4%) haha så vi får la se ;) Så det har gått uppåt :D
Så nu måste jag bara vänta i många många timmar innan jag får protokollet i handen! Gaaah...längtar som tusan till det hihi.
Hoppas laget är på topp i morgon ;) <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: