Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-11-23
09:40:07

Tisdag!
I dag så red jag Rocky, Geld och Waco! Dom alla var jätte fina och duktiga! Så snart skall jag börja hoppa med dom igen :) Min hopptränare kommer hem till oss i dag. Då skall vi prata om ett upplägg osv. Eftersom jag brukar hoppträna med ca 5st hästar så blir det ganska onödigt att åka iväg med dom. Det hade tagit hela dagen. Men givetvis måste jag komma ut med dom också någon gång.

Julia fick rida på Ganja och Gin Noire, oj vad det gick bra med Gin Noire för henne! Får hoppas det går lika bra i dag också :) Egentligen har hon studie dag i dag, men hon såg det som mer nödvändigt och roligt att få vara här o kanske få rida lite och hjälpa till ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: