Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-11-24
12:36:12

Ridning på schemat!
I dag skall jag rida ganska många hästar! Skall även hinna med lite andra saker som att hjälpa mamma i stallet mm. Just nu planerar jag i vilken ordning jag skall böja osv.

Rocky - 4år
Geld - 6år
Wacos Rache - 6år
Feno-Me - 12år
Ganja - 9år
Granja - 4år
Liari - 5år
Lanzon - 5år

Dessa hästar skall jag jobba i dag, om jag är snabb och effektiv och orkar med flera, ja då jobbar jag även:

Florens - 3år
Barcelona - 3år
Notabene - 6år
Gin Noire - 5år

Nu skall jag ut och börja rida de små söta hästarna!


Ganja MW som föl!


Kommentarer:
#1: Katie

Borde komma ner å hjälpa dig att göra i ordning hästar någon dag så du hinner med tror jag :D men ni hade några praktikanter just nu va som kan pyssla runt :)



Hoppas dagen varit bäst!!!

Puss puss <3

2011-11-24 @ 17:25:27
#2: Fia

Jo det skulle va fint de ja ;)

Ja, dom brukar få rida o pyssla lite granna :)

2011-11-24 @ 23:03:12
#3: Katie

Ååå vad det kommer bli lättare att åka ner till er då jag har köpt en ny bil! Då skall jag banne mig komma ner å hjälpa dig lite grand någon dag =) Hihi ;)



Kraaam <3

2011-11-24 @ 23:42:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: