Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-11-06
20:51:45

Lag SM dag 3
Så var ponny tävlandet över! Och jo, i dag gjorde jag bättre ifrån mig än igår! Jag var helt enkelt för nervös i igår :P Men i dag slappnade jag av helt o tänkte bara på att jag skulle ha skoj! O nog hade jag skoj :D Fick till en riktigt bra ritt, förutom den ena förvända galoppen som blev korsgalopp :( Men rättade till det snabbt! Kom 2a på 70,4% Riktigt nöjd! Dessutom hade jag världens bästa hejjarklack, vilka applåder jag fick hihi :D

Laget kom 2a i dag! Totalt kom vi 4a! Så vi är riktigt grymma!!! Duktiga lagkamrater som jag har.

Kommentar:
#1: Mikaela

Såg din ritt idag, den var verkligen jättefin och din ponny e så underbar! synd med missen när du va så nära att vinna :)

2011-11-06 @ 22:22:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: