Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-11-06
09:49:49

Lag SM dag 2
I går så gick det inte alls bra för mig och Feno-Me :( Jag blev på tok för hård i handen och bara fastnade med bromsen inne, släppte inte efter alls. Så i dag skall jag rida lätt, harmoniskt och mjukt. Fattar inte varför jag inte gjorde det igår -.- Men det viktigaste i dag är att jag har skoj :D Eftersom det är min sista ponny tävling ( å vad alla andra blir glada nu) haha ;D Sen blir det häst nästa år (: Så då kommer jag och torterar hästryttarna ;) Nix, ingen slipper mig inte :D Jag är ihärdig.
Wacos Rache däremot gick väldigt bra igår, över min förväntan! Fick 65% i FEIs Inl program. Därmed ett SM kval för honom har jag för  mig (: Han är fortfarande lite svag i sin förvända galopp, men han löste det så bra i alla fall :)

Nu laddar jag om för Feno-Me...mjukt, harmoniskt, lätt! Mjukt, harmoniskt o lätt osv osv....
Kommentar:
#1: Katie

Lycka till idag Fia <3 messar sedan <33 Puss!

2011-11-06 @ 10:56:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: