Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-11-27
19:27:28

KM!
I dag var jag på tävling på Hermanstorp K&RK, Jag tävlade med Geld MW och Wacos Rache MW.
Geld gjorde en mycket fin runda och vi fick 75,7% Därmed vann vi klassen! tjohooo! Och så vann vi KM också!

Med Waco så hade ju givetvis jag sett fel på tiden (pinsamt) jag var helt bombsäker på att jag startade 13.40...fast jag egentligen startade 13.33! så jag blev ju lite paff när dom ropade in mig på banan. Jag hade inte ens börjat med galoppen. Så givetvis säger jag ju till domaren att jag inte har tid förens 13.40 så argumenterar jag emot lite. Nu i efterhand när jag ser tiden på datorn så känns det mycket pinsamt! På mobilen såg det verkligen ut som jag hade starttiden under mig...! Förlåt domaren och ni andra som fick vänta :D Hoppas domaren läser detta. Vi fick ihop 71,05% och kom på 3e plats...typ 1 poäng efter 2an ;) Men spela roll :D Jag och Wacos R har redan vunnit så mycket! Så jag är riktigt nöjd över dagen :D Och speciellt tack till Ylva som lånade ut kavaj till mig! Och såklart min mamma som betalade allt o körde dit mig ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: