Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-05-29
12:15:10

Torslanda LA:P1
Snart går jag ut och borstar lite på ponnyna och byter täcke på dem! Sedan är det dags att dra sig till Torslanda RK och få rida sitt LA:P1 på dom :D Jag är sjukt nervös känns det som hihi! Mitt mål är såklart att få ridit igenom hela programmet och att dom tyckte det var kul. Ett + i kanten är att jag får 62,10% eller liknande ;) Men jag skall givetvis inte räkna med det höhö! Allting är inte helt perf på dom ännu ;) Men det tar sig kan jag ju absolut säga! Inget Dressyr SM i år för dom, men nästa år skulle dom verkligen kunna vara med på det! Synd att man blir för gammal då -.-

Det mysiga med dom här 2 grabbarna är, att dom står som lamm med varandra på släpet och slickar på varandra! hahaha! Dom är helt klart för goa!

Geld MW LA:1

 

Wacos Rache LA:1

 

www.stuterimw.com

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: