Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-05-28
10:55:55

Tävling
Sådär, nu är vi på väg till tävlingen i Särö med Feno-Me.
Ska bli spännande att rida i ett lag för en gångs skull :) Och jag hoppas det går bra för både Lag 1 och Lag 2 ;)
Lite tråkigt dock att Jessica inte kunde vara med på Gerswin :( Eftersom hon har någon sån där fjantig utbytes student från England hos sig höhö :P
Dumma Jessica...därför snodde jag hennes frukost i dag, mohahahaha! Fast tror ändå inte hon ville ha en gammal mjölk nästa vecka när hon kommer hihi! Istället kanske hon hittar en hel nybakad paj i kylen till sig :D


Feno-Me och jag SM 2008

www.stuterimw.se
Kommentarer:
#1: Jessica

Lycka till nu, hoppas allt går bra :D du får mer än gärna ta den mjölken för du har rätt, jag kmr inte vilja ha den när jag kmr dit :P det samma gäller pajen, det får gärna finnas än där till mig ;) vi kan ju alltid äta den tillsammans medans du pratar om hur det har gått :)

2011-05-28 @ 11:12:51
#2: Fia!

Tack tack :) Än så länge var ju mjölken faktiskt god hehe ;) få se hur det blir med pajen...hade ju vart gott :D

2011-05-28 @ 21:23:44
#3: Anonym

Hahaha jaa men jag tror faktiskt inte att den hade hållt till onsdag elr när nu nästa gång jag kmr t dig är ;) ja det hade ju vart jätte gött ju :D :P

2011-05-30 @ 00:07:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: