Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-05-31
20:39:40

Het dag!
Gud vad varmt det har varit i dag alltså :D skönt det, men lite jobbigare att rida då höhö!
Liari o Lanzon är nu under igångsättning så jag kan kvala dem till Breeders! Kvalet går 26/6
Jag e riktigt dum som inte har ridit dem mer innan -.- jag kommer få det riktigt tufft och kämpigt att göra Finalprogrammet för 5 åriga hästar på dem då! Enkla byten o förvända galopper! Men jag hoppas att det inte blir svårare än vad det varit med ponnyhingstarna! För det gick ju på 2-3 veckors arbete.

Usch! Jag skulle verkligen börjat lite tidigare med dom! :) Hade varit enklare för mig och trevligare för dom hehe.

Nu har vi dessutom fått hem en del läger hästar :) dom har fått gå ut tillsammans i sin gräshage!
Liari och Lanzon fick komma ut på lilla betet! Och jag tror dom älskar det ;D För dom behöver bli lite fetare nämligen! Så nu får dom allt se till o käka på :)


Lanzon på träning hos Sten i måndags :)


Liari o Lanzon i sin nya hage med gräs!


En glad/trött Dunja


Söta Gulingen Sand Dancer

3 åriga Florens


Sammy!



Kommentar:
#1: Karin

Ååååååååååh Sammy-ponken! Världens finaste ponny :)

2011-06-06 @ 14:47:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: