Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-05-15
09:08:40

3 års test
I går var vi på 3 års test med 2 utav våra hästar!
Dom var väldigt duktiga. Skötte sig mycket bra! Tyvär kanske vi tränade lite för lite...eller snarare så gjorde vi det! Löshoppade ca 2-3 gånger! Och så löämmer den ena till med 8-9 i hoppning och får diplom, den andra kommer jag dock inte ihåg vad hon fick, men inga 3-3 i alla fall! Så fick hon 6 på sin skritt för den var lite ojämn, men resten var bara 8or!
Skall se när jag får bilderna på dom (:
Snart skall jag hem och rida! Har en hel dröse med hästar jag skall rida i dag!
Tävlar nästa helg den 21 i Ullricehamn med Geld, Waco och Dune! Dom skall gå LA:1 och Lagtävlan för ponnyallsvenskan! Första gången jag tävlar med Dune i dressyr (: Förutom 5års championatet då förra året. Tränat den förvända galoppen nu i 1,5 vecka! Så kommer nog få hyffsad ordning på den tills på lördag :) Samma sak med Waco, honom har jag inte heller tränat så hiskeligt länge med den förvända galoppen. Men dom är så duktiga så och lär sig :D
Geld och Wacos första LA:P1 skall dom gå den 29/5 i Torslanda! Dom kommer sköta det galant ;)

Tjingeking, mot tåget!
Kommentarer:
#1: gunilla johansson

jätte trevliga foton ,det går bra för dig.kram på dig

2011-05-15 @ 09:43:26
#2: Katie

Shiiiit! Torslanda är min första riktiga hemmaplan! :D Kanske skall ta med mig Nella å åka å titta på dig! :D Hade varit sjuuuukt roligt =) <33



Puss finaste <3

2011-05-15 @ 16:26:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: